پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

با ارزشترین های زندگی

با ارزشترین چیز در زندگی
این نیست :
که چه چیزهایی داریم !
این است :
که چه کسانی را داریم ...!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
الــــــــی دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://goodlady.blogsky.com

مثل «ماه» ی که شب از حوضچه جان می گیرد
قلب من لحظه ای از تو ضربان می گیرد

پیش تو دفترم از حس تغزل پر شد
طبع شعرم که تو باشی جریان می گیرد ...
.
.
یک عالمه سرمایه دارم
آدمهایم را میگویم ها....
زیادند و دوست داشتنی....
حتی اگر خودشان خودشان را دوس نداشته باشند
همینــــــــــ

خیلی قشنگ بود
ممنون

آرام دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

دوستای خوب واقعا سرمایه ان..
ولی می دونی هستی جان؟ چه خوبه که ادم هیچ وقت به کسی وابسته نشه؛ دوس داشته باشه ادما رو ولی بهشون بند نشه.. فک می کنم می شه یه طوق اویز می شه تو گردنمون بعد می برتمون هر جا که اون گفت.. دل ما دخترا هم که...
وای من خیلی حرف می زنم هستی جاااااان ببخشید

درسته آرام جان
به نظر من تاثیر دوست تو شکل گیری شخصیت افراد مثل خونوادست
همینطوره دلبستگی خوبه اما وابستگی نه
اما فکر میکنم خیلی سخته

این چه حرفیه عزیزم
این قسمت واسه حرف زدنه دیگه

[ بدون نام ] دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

راستی در مورد اون مسئله تمبلی و اینا اگه بدونی که سرعتتم عالیه و صفحه ها رو زود باز می کنه دیگه چی می گی؟

امری باشه در خدمتم

ای بابا

هدی سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 12:24 ق.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد