پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

دوست مجازی یا واقعی

همین الان یه دوست مجازی

یعنی یکی از بهترین دوستای مجازیم

نه ، بهترین دوست مجازیم اومد ازم خداحافظی کرد که بخاطر یه مشکلی دیگه نمیخواد بیاد نت 


ما هر روز با هم نامه نگاری داشتیم

وقتی میومدم تو مدیریت وبلاگ ، نگاهم اول به صندوق پستی بود که ببینم واسم نامه گذاشته یا نه


اشکام همینطور سرازیر شدن


فکر میکنی چون ندیدمت ، چون ازت دورم ، دوستم نیستی ؟

اصلا نه ، تو که دوست مجازیم نبودی ، تو یه دوست واقعی بودی

از شادیت شاد شدم ، از غمت غمگین شدم ، همیشه واسه رسیدن به آرزوهات دعا کردن

دوست که اینجوری دوستش رو تنها نمیذاره

خیلی بدی اگه دیگه نیای



دلم کوچک است !
کوچکتر از باغچه پشت پنجره !
ولی آنقدر جا دارد ...
که برای دوستی که دوستش دارم ،
نیمکتی بگذارم ، برای همیشه ...


نظرات 3 + ارسال نظر
هدی سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 10:39 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

عزیزم ... دلخوشی منم به مهربانیهای توست ... به بودنت ... گریه نکن گلکم ...

من تمام سعیمو می کنم ... روی دلم فشار میارم ... تا هرچه زودتر برگردم ...

هیچ وقت تنهات نمیذارم عزیزم ... تا وقتی که بتونم ...

خوشحالم کردی عزیزم
انشاالله که مشکلات تو هم خیلی زود حل شه
امیدوارم خیلی زود ِ زود ِ زود به آرزوهای قشنگت برسی

ممنونم دوست خوب و مهربونم

دریا چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 01:07 ق.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

ناراحت شدم
امیدوارم هم مشکل دوستتون حل بشه و هم به این دوستی ادامه بدید...

ممنونم دوست خوبم

طاهره چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

برمیگرده
مثل من که بعده یکی دو سال برگشتم

مرسی از دلداریت طاهره جان
راستش دوستیمون به بیرون از نت هم منتقل شد
دوستای حقیقی شدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد