پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

دو کلمه حرف مهربانانه

گاهی دلم از هر چه آدم است می گیرد ،
گاهی دلم دو کلمه حرف مهربانانه میخواهد ...
نه به شکل : دوستت دارم
و یا نه بـه شکل : بی تو می میرم !
ساده شاید مثل :
دلتنگ نباش... امیدت به خدا ... فردا روز دیگریست ...!

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 12:24 ب.ظ

چه گده نازمومل
وجدانی ادم دلش از این حرفا میخواد

هیلدا پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 12:27 ب.ظ http://successgirl.blogsky.com

اون نظر که میگه نازمول رو من گذاشتم یادم رفت ادرس بنویسم

اشکالی نداره پیش میاد

montazer پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 12:57 ب.ظ http://montazer65.blogsky.com

سلام.ممنون که بهم سر زدی.
راستی شاد باش...من واسه شاد بودن دوستای خوبم مثه شما دعا میکنم...شما هم واسه من دعا کن

سلام
خواهش میکنم

تا وقتی که ایمانم به خدا زیاد باشه شادم
غصه ها دلیل ایمان کم ِ آدم هاست

ممنون از لطفتون
حتما دعا میکنم براتون
براتون بهترین هارو ارزو میکنم

مـــــــرد شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 12:04 ب.ظ

خیلی بهم چسبید ... ممنون

خوشحالم از این بابت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد