پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

تقاضا

سلام دوستان

این متن رو یکی از دوستهای وبلاگی برام گذاشتن تو قسمت نظرات

خواهش میکنم شما هم برای شفای مامانشون دعا کنید ...


(برای مریضم دعا کنید تورو خدا
مامان تصادف کرده ۴تا عمل زانوداره اگه عمل جواب نده پاشوقطع میکنن)


نظرات 7 + ارسال نظر
هنگامه جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 01:17 ق.ظ http://hengameharjomand.blogsky.com/شش

توکلت به خدا باشه براش حتماًدعا میکنیم

ممنون از لطفتون

عمران جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 04:50 ق.ظ

bale hatman barashoon 2a mikonim

ممنونم

زهرا جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 06:39 ب.ظ

انشاءا.. که هرچی سریع تر خوب میشن

آمین

فاطمه جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 08:07 ب.ظ http://deleman43.blogsky.com/

خدا همی مریضها رو شفا عنایت کنه . الهی آمین

الهی آمین

دریا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 10:38 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

وای بر من...
بهنام پر مهر الله انشاالله که شفا بگیره...
براشون دعا میکنم...و از خدا میخوام یه روز بیام اینجا که بگید حالشون خوب شده....
دعا میکنم همونجور که برای مادر خودم...

سارا... سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 04:00 ق.ظ

منم دعا میکنم ان شاا... که خوب میشند .

E.J یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

انشاله خوب بشه. منم بابا بزرگم ی عمل داره فردا گفتن خطرناکه شاید از اتاق عمل .......:(( دعا کنید براش

گفتن که حالشون بهتر شده

حتما براشون دعا میکنم
امیدوارم خیلی زود سلامتیشون رو به دست بیارن و در کنارتون زندگی کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد