پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

آماده ی رفتن

همه چیز آماده رفتن است
جز دلم ...
آن را که پس بدهی
می بینی که سالهاست که رفته ام ...

نظرات 12 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 07:48 ب.ظ http://azjensebaran.blogsky.com

آن را که پس بدهی میبینی که سالهاست رفته ام.............................................

یونس دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 07:54 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

بسیار زیبا..
سلام هستی خانوم..آپم اگه افتخار بدین..

سلام آقا یونس
خواهش میکنم حتما سر میزنم

فاطمه دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 10:06 ب.ظ

مثل همیشه زیبا بود

ممنون

آرام دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 11:38 ب.ظ

بیا برداریمو بریم. اماده..
رها بشیم وارسته.. شاد . آزاااااااااااد.
دلبستگی همیشه لذت بخش نیست.. تلخی ای داریه که جگر رو ذوب می کنه..

سلام آرام جان
چند روز نبودی عزیزم

هدی دوشنبه 3 مهر 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

برگرد ...
یادت را جا گذاشته ای ...
نمی خواهم عمری به این هوا باشم که برای بردنش برمی گردی ...

maryam سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:10 ق.ظ http://www.namehaye-shabane.blogfa.com

بخدا گفتم: " بیا جهان را قسمت کنیم، آسمون واسه من ابراش مال تو، دریا مال من موجش مال تو، ماه مال من خورشید مال تو ... ".

خدا خندید و گفت: " بندگی کن، همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ...

ممنون عزیز

منتظر حضور گرمت هستم
[بوسه][گل][چشمک]

سلام دوست عزیز
حتما سر میزنم

ممنون بابت این متن زیبا

aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii چهارشنبه 21 فروردین 1392 ساعت 03:39 ق.ظ

man hanishe montazerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

ali یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 01:22 ب.ظ

maryam mano dg namishenasi man hanoz hamonnnn montazeram

مریم ؟؟؟؟؟

ali یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

hamishe dar entezar

ali یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

in hale mane[:S001:

ali دوشنبه 20 آبان 1392 ساعت 02:03 ق.ظ

hich khabari nis azat

ali دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 11:06 ب.ظ

fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد