پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

... آرزوی افتادن

هیچوقت آرزوی "افتادن" چیزی را نداشته ام ،
 حالا برای اولین بار میخواهم :
"لطفا بیفت" ، ای زیباترین اتفاق زندگی من !

نظرات 4 + ارسال نظر
گلنوش پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 03:01 ب.ظ


لطفــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بیفت
سلام
ممنون هستی جونم از این که این مدت به من سر میزدی
و ببخشید که من نتونستم سر بزنم
به یادت بودم
موفق باشی

سلام گلنوش عزیزم
خواهش میکن عزیزم
درک میکنم دوست من ، خود من هم این روزا وقت آزادم کم شده

من هم برات آرزوی موفقیت میکنم گلنوش جون

عرفان شنبه 6 آبان 1391 ساعت 08:32 ق.ظ http://dastforosh.blogsky.com

سروناز پنج‌شنبه 13 تیر 1392 ساعت 10:07 ب.ظ

ممنون خانمی با احساس و با سلیقه

خواهش میکنم
نظر لطف شماست

مـــــــرد شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

خیلی زیبا و پر احساس ... ممنونم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد