پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

... کم توقع

امشب کم توقع شده ام ،

آرزویم کوچک و کم حرف است ،

هیچ نمیخواهم جز "تو" ...


نظرات 3 + ارسال نظر
طاهره پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 04:46 ق.ظ

شبیه مه بودی!
نه میشد در آغوشت گرفت
و نه آنسوی تو را دید...
تنها میشد در تو گم شد
و من گم شده بودم...

خیلی قشنگ بود
با اجازه میخوام پستش کنم

سمانه پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 08:07 ب.ظ http://parastesh1.blogsky.com

دوست دارم با تو باشم
اما بهانه میگیری
برو
میترسم
عاشق تر شوم

وبهانه های تو
بیشتر،وبیشتر
رهایم کن
رها

رهایم کن
رها

مـــــــرد شنبه 19 مرداد 1392 ساعت 11:55 ق.ظ

فوق العاده ... تصاویری که انتخاب میکنین به درک بیشتر متن و لذت بخش شدنش خیلی کمک میکنه ... ممنون

خواهش میکنم
واقعا لطف دارین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد