پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

جواب

هیچ وقت ، هیچ چیز را بی جواب نگذار !!!

جواب نگاه مهربان را با لبخند
جواب دورنگی را با خلوص
جواب مسئولیت را با وجدان
جواب بی ادب را با سکوت
جواب خشم را با صبوری
جواب پشتکار را با تشویق
جواب کینه را با گذشت
جواب گناه را با بخشش
جواب دلمرده را با امید
جواب منتظر را با نوید

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 09:22 ق.ظ

سلام امروز اتفاقی وبلاگتون رو دیدم
با دیدن اسم وبلاگتون ؛؛ پروانگی ؛؛ بی اختیار یاد این نوشته زیبا افتادم
.
.
نمی دانم
چرا بین این همه آدم
پیله کرده ام
به تـو
شاید فقط با تو
پروانه می شوم

چرخی زدم تو نوشته ها وعکسهاتون
گفتم من هم با یه کامنت محبت تون به خواننده ها رو جواب بدم
ممنونم

سلام
با خوندن کامنتتون خستگیم در رفت
ممنون لطف دارید

برای انتخاب اسم وبلاگم خیلی فکر کرده بودم
تو گوشی موبایلم برای اسم مامانم عکس پروانه گذاشتم
با دیدن اون عکس بی اختیار یاد اسم پروانگی افتادم

پروانگی برای من نماد عشق و احساسه
عشق به هرکسی رو هم شامل میشه

راستش این کامنتتون برام خیلی ارزش داشت
یه مدته فرصت کافی برای سرزدن به دوستان وبلاگیم ندارم
خیلی ها میان میخونن و میرن اما چون من فرصت سرزدن بهشون و نظر دادن رو ندارم ، نظر نمیذارن

باز هم ممنونم بابت لطف و توجهتون

دوست چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 12:56 ب.ظ http://panaahgaaheman.blogfa.com

درست ترین جوابی که میشه داد،همیناست که نوشتین
ممنون


خواهش میکنم

هدی چهارشنبه 10 آبان 1391 ساعت 07:01 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogsky.com

جواب دلمرده را با امید
جواب منتظر را با نوید ..........

آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد