پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

زمان

خدایا ...

نرسان "زمـانی" را که برای زندگی ؛

همه چیز داشته باشیم غیر از "زمــــان" ...


نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://khodaakharinfaryad.blogfa.com

سلام هستی جون خیلی از دستت ناراحتم۲ ماهی میشه بهم سر نزدیااااااااااا

فقط میتونم بگم شرمندم
از این به بعد بیکاریم بیشتر میشه
سعی میکنم بیشتر بیام

فاطمه پنج‌شنبه 9 آذر 1391 ساعت 07:13 ب.ظ http://khodaakharinfaryad.blogfa.com

سلام عزیز دلم بخدا دلتنگت شده بودم
خیلی زرنگیاااااااااااااااااا
موفق باشی گلم

سلام دوست من
ممنونم فاطمه خانم ، منم دلم براتون تنگ شده بود
اتفاقا خیلی هم تنبلم
ممنونم
منم براتون آرزوی موفقیت میکنم

شقایق شنبه 11 آذر 1391 ساعت 04:53 ب.ظ http://hiichestan.blogfa.com

هستی جان که به هیشکی افتخار نمیده دیگه

بخدا شرمنده
باور کن اینطوری نیست
دو شیفت سر کار میرم ، حتی واسه آپ کردن وبلاگ هم گاهی دیر میرسم سر کار
این چند روز محرم رو که آپ نکردم ، شارژ نتم تموم شده بود تصمیم داشتم حتی دیگه نتم رو شارژ نکنم تا بتونم وبلاگم رو هم دیگه تعطیل کنم
چون تو زمانی هم که بعد از کار ، خونه هستم فقط درگیر وبلاگ هستم و به هیچ کار دیگه ای هم نمیرسم
اما دلم نیومد و طاقت نیاوردم
باور کنید کم لطفی نمیکنم فقط وقت ندارم
از همتون هم ممنونم با وجود این که بهتون سر نمیزنم باز شرمندم میکنین

آرام پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام هستیییییییییییییییییییییییی.
من باز اومدممممممممممممممممممم
خوبی تو؟
خوشحالم که میام وبتو می بینم و داری مینویسی

سلام دوست من
خوش اومدی عزیزم
کم پیدایی
راستش یکم مشغلم زیاده اما هرکاری میکنم نمیتونم نیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد