پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

یادم نیست

خداوندا ...
دقیق یادم نیست آخرین بار ؛ کی خود را پیدا کردم
اما خوب یادم هست ؛
هر گاه که گم شدم
دستم در دست تـــــو نبود ...


نظرات 2 + ارسال نظر

با سلام و درود
دوست عزیز وبلاگ زیبایی دارید
لطفآ از مطالب سایت ما نیز در وبلاگ خودتان استفاده کنید و در صورت امکان سایت ما را در لینک دوستان خود با نام
فان سرا
http://www.funsara.com
لینک نمایید
از همکاری شما سپاسگذارم

سلام
خیلی ممنون

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام هستی جان
وبلاگت واقعا قشنگه...
من همیشه سرمیزنم.
فقط یه انتقاد داشتم: به نظرمن قالب وبلاگت رو عوض کن چون جذابیت وبت بیشتر میشه...
البته این نظر شخصیه منه.
بازم ببخشید

سلام دوست من
خیلی ممنون لظف دارین
کاش اسمتون رو هم مینوشتین

راستش من خودم هم دوست دارم قالب رو عوض کنم اما قالبی که خوشم بیاد و به کاملی این قالب باشه رو پیدا نمیکنم
ممنون از توجهتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد