پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

یلدا

یلدا یعنی زندگی آنقدر کوتاه است که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت ...

یلداتون مبارک

امیدوارم شب خوبی داشته باشین ...



نظرات 4 + ارسال نظر
یونس پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

یلداتون مبارک...امیدوارم خوشی هاتون مثل شب یلدا،طولانی باشه

خیلی ممنون
همینطور برای شما آقا یونس

فاطمه پنج‌شنبه 30 آذر 1391 ساعت 11:53 ب.ظ http://deleman91.blogsky.com

انشالله امشب به همی بنده های خدا در کنار خانواده هاشون خوش بگذره
مخصوصا به شما خانمی

ممنونم فاطمه خانم
امیدوارم شما هم همیشه شاد و سلامت باشین

سیما جمعه 1 دی 1391 ساعت 01:35 ب.ظ

طولانی ترین شب سال م باش؛ آنگاه که مهتاب میدرخشد و تو را در بی نهایت وجودش احساس میکنم.
یلدای من باش؛ هنگامی که فالت در سرخترین دانه های انار فاش میشود...
طولانی ترین شب سال م باش...
یلدا مبارک
خوشحالم بهت خوش گذشته هستی جونم
لحظه هات آروم

ممنونم سیما جون
متنت خیلی قشنگ بود
بهترین هارو برات آرزو میکنم سیمای عزیز

گلنوش جمعه 1 دی 1391 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام هستی جونم
یلدات مبارک دوستم
برات آرزوی شادی پایدار و طولانی دارم

سلام گلنوش جون
ممنونم عزیزم
من هم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی دوست من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد