پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

زندگی

گاهی آدم یه چیزایی میبینه که اصلا باورش نمیشه
امروز رفته بودم دکتر ، یه خانمه با دخترش که 16 - 17 ساله به نظر میرسید هم بین مریض ها بودن
وقتی منشی صداشون کرد تا پذیرششون کنه متوجه شدم که یه همراه دیگه هم دارن
بعد منشی که میخواست براش پرونده تشکیل بده از دختره پرسید متولد چه سالیه ، دختره نمیدونست ، بعد پرسید چند سالته بازم نمیدونست حتی مادرش هم جواب نمیداد ، منشی پرسید مگه مدرسه نمیری ، بعد اون خانمه که همراهشون بود گفت نه ، گفت 15 - 16 سالشه ، گفت توی روستا زندگی میکنن
خیلی واسم عجیب و ناراحت کننده بود !!!
شاید فقر باعث بشه ( البته ظاهرشون نشون نمیداد آدم های خیلی فقیری باشن ) یه سری از افراد مدرسه نرن اما واقعا هنوز هستن کسایی که توی این دوره و زمونه ندونن متولد چه سالی هستن یا چند سالشونه !!!
خیلی از آدم ها هستن که تو روستا زندگی میکنن که تو تحصیل و شغلشون هم خیلی موفق هستن

اما اون دختر اصلا میدونه زندگی یعنی چی ؟ واقعا چطور داره زندگی میکنه ؟

درکش واسم خیلی سخته ، خیلی سخت ...


نظرات 5 + ارسال نظر
عمران سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 10:19 ب.ظ http://dooji.blogfa.com

بازم عالی مثل همیشه

چرا خنده
گریه داره

وحید سه‌شنبه 12 دی 1391 ساعت 11:11 ب.ظ http://www.nod32server.ir/pay/vahid

سلام دوست عزیز،حتمن شما هم با مشکل آپدیت کردن آنتی ویروس نود32 برخورد کردید و صفحات سایت های مختلف رو به امید پیدا کردن یوزر و پسورد برای آپدیت زیر و رو کردین.آیا می خواین یک بار برای همیشه از این مشکل رها بشین و یوزر و پسورد اختصاصی خودتون رو داشته باشید؟با پرداخت مبلغی اندک (1500 تومان) می تونید یوزر و پس مخصوص به خودتون رو دریافت کنید و از به روز شدن آنتی ویروس تون لذت ببرید.به این ترتیب می تونید مطمئن باشید که نود32 از رایانه شما در برابر ویروس ها و بدافزارها محافظت می کنه و اتصالی امن به اینترنت خواهید داشت.برای خرید لطفن روی لینک زیر کلیک کنید.با سپاس دوست عزیز
http://www.nod32server.ir/pay/vahid
هر سوالی هم داشته باشید من در خدمت تون هستم.بهم ایمیل بزنید.

دوست چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 12:40 ب.ظ http://panaahgaaheman.blogfa.com

آرزو می‌کنم به اندازه کافی شادی داشته باشی تا خوش
باشی، به اندازه کافی بکوشی تا قوی باشی، به اندازه
کافی اندوه داشته باشی تا یک انسان باقی بمونی و به
اندازه کافی امید تا خوشحال بمونی

آمین
ممنونم دوست عزیز
من هم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم

دریا چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 08:30 ب.ظ http://azjensebaranam.blogsky.com

ای وای از خوندنش یه طوری شدم...چه بد...
عزیزم اون دختر من فکر نمیکنم حتی برای درک اینکه کیه ذره ای تلاش کرده باشه...
گیرم که درس نخوند...گیرم که فقیرن...گیرم و هزارتا چیز دیگه...اما همینجوری بدون درس و مدرسه هم خیلی چیزارو میشه یاد گرفت...
نمیخوام قضاوت کنما...چون با کفشش راه نرفتم تا بدونم چی بهش گذشته اما تو عصری که ماهستیم کمی برام عجیب بود خوندن این متن....
امیدوارم هرجا که هست موفق باشه.............و براش آرزوهای خوب میکنم...
حالا برسم به دوست گل خودم.واسه چی فتی دکتر هستی جون؟
من که دوروزه به شدت سرما خوردمو واقعا دارم عذاب میکشم.......

چیز خیلی مهمی نبود عزیزم
ای جان انشاالله که زود زود حالت خوب بشه

محمدرضا جمعه 15 دی 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://khatkhati-ha.blogsky.com

باید
سخت بود
و
باور کرد
این
باورناپذیرترین
سختی های
روزگار را...

سخت بودن خیلی سخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد