پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

امید

خدایا !


چگونه تو را بخوانم درحالی که من ، من هستم
(با این همه گناه و معصیت)

و چگونه از رحمت تو ناامید شوم درحالی که تو ، تو هستی
(با آن همه لطف و رحمت)

خدایا تو آنچنانی که من می خواهم
مرا نیز چنان کن که تو می خواهی

" از مناجاتهای امام سجاد (ع) "



نظرات 2 + ارسال نظر
الهام شنبه 23 دی 1391 ساعت 06:58 ب.ظ http://elham_nasrollahi@ymail.com

من خدا را دارم.
کوله بارم بر دوش...
سفری میباید.سفری بی همراه،
سازکم بامن گفت:هرکجا ترسیدی، از سفر لرزیدی،
تو بگو از ته دل من خدا را دارم...من خدا را دارم.
منو سازم چندیست...
که فقط با اوییم...


خدایا کمکمون کن تا تو این مسیر سخت زندگی را با رضایت تو به پایان برسونیم.

آمین

دوست یکشنبه 24 دی 1391 ساعت 02:21 ب.ظ http://panaahgaaheman.blogfa.com

پروردگارا تو تکراری ترین ” حضور ” روزگار منی
و من عجیب ؛ به آغوش تو
از آن سوی فاصله ها
خو گرفته ام . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد