پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

زندگی بهتر

سلام

چندتا از دوستان ازم پرسیدن که اجازه میدم از مطالب وبلاگم جایی استفاده کنن


من مطالب رو اینجا میذارم که شاید تلنگری باشه برای تغییر دادن  دیدمون ، خودمون و زندگیمون ؛

خوشحال هم میشم از اینکه تعداد بیشتری بتونن از این مطالب استفاده کنن .


لازم به یاد آوریه که من این مطالب رو خودم نمینویسم ، اما وقتی مطلبی رو اینجا درج میکنم اول مطمئن میشم که نویسندش معلوم نیست ، به هرحال امیدوارم اونا هم راضی باشن .


برای همتون آرزوی زندگی بهتری رو دارم

امیدوارم همیشه موفق و شاد باشین ...


نظرات 1 + ارسال نظر
گلدونه جمعه 29 دی 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

خیلی ممنون

خواهش میکنم سمیرا خانم
کاش آدرس وبتون رو هم میذاشتین ماهم از مطالبتون استفاده کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد