پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...
پروانگی ...

پروانگی ...

بـه آسمــان دل بـبـنـــد ...

گوش کن خدا

یک لحظـه گـوش کـن خـــدا ؛
جـدی میگــم
نه شکوه است نه گلایه
در این دنــیا . . .
حــالِ خــیلی هـا اصـلا خـوب نیـست !
یـک دسـتی بـه زندگیـشان بکـش ،

لــــــــــــــــــــــــــــطفا ...



نظرات 3 + ارسال نظر
هدی سه‌شنبه 27 فروردین 1392 ساعت 10:17 ب.ظ http://aftabgardantarin.blogfa.com

بله ... لطفا
(اینو واسه خودم نمیگم واسه کسانی میگم که حس می کنم روزای خوبی ندارن این روزا)

انشاالله که خدا یه دست به زندگی همه مون بکشه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام گلم
من مدتهاست که مطالب زیبات رو دنبال میکنم و همیشه از خوندنشون لذت میبرم
تا حالا پیش نیومده بود برات نظر بزارم ولی حالا احساس میکنم باید بگم که قلمت دلنشینه
امیدوارم همیشه همینجوری ادامه بدی
موفق و موید باشی

سلام
خواهش میکنم لطف دارید
ممنونم من هم براتون آرزوی موفقیت میکنم

مـــــــرد دوشنبه 21 مرداد 1392 ساعت 12:27 ق.ظ

منم احتیاج مبرم دارم

انشاالله که خیلی زود خدا یه دست پراز آرامش به زندگیتون بکشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد